Anul trecut s-au înregistrat peste 2.200 de reclamații la Protecția Consumatorilor

Anul trecut, peste 2.200 de reclamații au fost depuse de cetățeni la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Maramureș. Dintre acestea, peste 600 au fost considerate neîntemeiate, potrivit oficialilor instituției.

„În anul 2023, CJPC Maramureș a înregistrat 2.252 petiții. Acestea au vizat produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diverși operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere din contractele încheiate la distanță sau în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungată apărute în termenul de garanție, precum și anularea garanțiilor bunurilor de folosință îndelungată,” a precizat conducerea CJPC Maramureș.

Reclamațiile, repartizate pe domenii, au avut următoarea distribuție:

  • Produse și servicii nealimentare: 2.146
  • Produse și servicii alimentare: 67
  • Produse și servicii financiar-bancare: 39

Dintre cele 2.252 de petiții înregistrate, soluționările au fost:

  • Neîntemeiate: 664
  • Întemeiate: 650
  • Rezolvate amiabil: 683
  • Nesoluționabile: 59
  • Clasate: 71
  • Redirecționate: 95
  • Retrase: 30
a
0 comentarii

LASA UN COMENTARIU