Sighetu Marmației, Infochioșc și Docubox în oraș

La Sighet se lucrează în această perioadă la instalarea È™i operaÈ›ionalizarea a două sisteme care vor uÈ™ura mult rezolvarea problemelor cetățenilor în interacÈ›iunea cu administraÈ›ia publică locală â€“ se arată pe pagina de Facebook a primăriei.

Sistemul Docubox, amplasat pe pietonala Corneliu Coposu, lângă intrarea în primărie, reprezintă un serviciu click and collect care conectează cetățenii și instituția fără a se mai merge la ghișeu sau a se sta la coadă. Cetățenii vor accesa secțiunea Docubox de pe pagina web a primăriei, unde vor putea selecta formularul/documentul necesar, îl vor completa electronic și îl vor transmite. Înregistrarea formularului se va prelua automat, se va prelucra, se va confirma, apoi cetățeanul va fi notificat când poate ridica documentele în original de la Docubox, utilizând un cod numeric sau un QR unic.

Terminalul InfochioÈ™c, amplasat la intrarea principală în instituÈ›ie, este un instrument de interfaţă cu sistemele informaÅ£ionale ale primăriei, destinat în general cetăţenilor care nu beneficiază de acces la internet ÅŸi care, din acest motiv, nu au acces la informaÅ£iile din portalul web al Primăriei. Acesta va putea fi utilizat de către cetăţeni pentru a accesa informaÅ£iile din bazele de date ale subsistemelor de taxe ÅŸi impozite.

Cele două sisteme vor deveni funcÈ›ionale, spun autoritățile, Ã®ncepând cu luna decembrie. Proiectul este cofinanÈ›at din Fondul Social European, prin Programul OperaÈ›ional Capacitate Administrativă, valoarea totală fiind de 3.421.443 de lei.

0 comentarii

LASA UN COMENTARIU