Organizația de Management al Destinației (OMD) Maramureș și InfoPoint Borșa au reprezentat Maramureșul la Târgul Internațional de Turism „TT Warsaw” din Varșovia, între 29 noiembrie și 1 decembrie. Evenimentul, ajuns la a 30-a ediție, a reunit aproximativ 300 de expozanți din 60 de țări și a atras zeci de mii de vizitatori.
Reprezentanții OMD Maramureș au captivat atenția publicului cu povești despre obiectivele turistice, meșteșugurile populare, folclorul autentic și gastronomia tradițională a regiunii. În plus, oferta turistică a Maramureșului a fost prezentată și pe postul TVR Internațional, iar echipa a avut numeroase întâlniri cu potențiali vizitatori și agenți de turism, dar și cu organizații profesionale din Polonia și alte țări.
Standul României, care a inclus 22 de co-expozanți, a pus accent pe tradițiile, meșteșugurile și atracțiile turistice din diverse regiuni ale țării. Ministerul Turismului a desfășurat, în paralel, o campanie outdoor spectaculoasă în Varșovia și Cracovia, pentru a spori vizibilitatea destinației turistice România, prezentând imagini atractive pe ecranele din mijloace de transport, gări, aeroporturi, mall-uri și alte zone de impact major.