Guvernul a aprobat proiectul noii centuri ocolitoare a municipiului Baia Mare, care va avea o lungime de aproximativ 32 de kilometri. Această investiție, estimată la 3,2 miliarde de lei, face parte dintr-un plan mai amplu de dezvoltare a infrastructurii de transport din România, vizând fluidizarea traficului și reducerea timpilor de deplasare în zonele urbane aglomerate.
În cadrul ședinței de Guvern, s-a subliniat accelerarea investițiilor în infrastructură la nivel național, cu proiecte semnificative aprobate atât în Baia Mare, cât și în alte orașe mari, precum București și Cluj. La București, lucrările la tunelul metroului spre aeroportul Otopeni au intrat într-o nouă etapă, prin începerea forajului, ceea ce indică o dinamică pozitivă în implementarea proiectelor majore.
Oficialii guvernamentali au evidențiat faptul că, în trecut, multe inițiative importante de infrastructură au fost tergiversate sau chiar anulate. În prezent, însă, prioritizarea acestor proiecte reflectă un angajament ferm față de modernizarea rețelelor de transport și susținerea dezvoltării regionale prin investiții strategice.