Ferrari vrea să vândă o mașină de 10 miliarde de dolari! Ce fac oamenii bogați cu aceste supermașini?

Directorul executiv al Ferrari, Benedetto Vigna, își exprimă speranța că în viitorul apropiat va fi posibil să vândă o mașină cu o valoare exorbitantă de 10 miliarde de dolari. Deși această declarație pare a fi în ton cu spiritul glumeț al industriei auto, ea are la bază un fenomen real care a captat atenția pieței: tendința clienților extrem de bogați de a plăti sume incredibile pentru a-și personaliza propriile „supermașini”.

„Acesta este un vis… dar ar fi un lux extrem”, a declarat Vigna în cadrul unei discuții. Până nu demult, opțiunile de personalizare pentru mașinile de lux, precum Rolls-Royce, Bentley sau Aston Martin, erau limitate la aspecte precum culoarea caroseriei, tipul de tapițerie și designul roților. În ultimii cinci ani, însă, această paradigmă s-a schimbat radical: clienții cu venituri colosale sunt dispuși să investească sume exorbitante pentru a-și transforma mașinile în adevărate opere de artă pe patru roți, uneori ajungând să-și reproiecteze complet întregul vehicul.

„În trecut, personalizarea unei mașini Bentley, de exemplu, se rezuma la alegerea culorii, a tipului de piele și a designului roților, iar toată lumea era mulțumită”, a explicat Adrian Hallmark, fostul director executiv al Bentley, care va prelua funcția similară la Aston Martin începând cu acest an. „Acum, aceste standarde nu mai sunt suficiente. Clienții doresc să-și exprime individualitatea prin intermediul mașinii lor într-un mod cât mai distinct și personalizat posibil.”

a
Share Post
0 comentarii

LASA UN COMENTARIU