Ultimul spectacol Victoria’s Secret, desfășurat în 2018, a fost un adevărat eveniment, aducând pe podium „îngerii” Victoria’s Secret și interpretări de excepție susținute de artiști celebri precum Shawn Mendes, Rita Ora, The Chainsmokers, Bebe Rexha, Halsey, Leela James, Kelsea Ballerini și The Struts. Din păcate, ediția specială anuală a brandului a fost anulată în 2019, marcând și plecarea controversată a directorului de marketing Edward Razek, în urma reacțiilor negative legate de acuzații de misoginism și hărțuire sexuală.
Edward Razek, cunoscut pentru dezvoltarea conceptului de Victoria’s Secret Angels și prezentarea anuală de modă a companiei, a fost forțat să demisioneze sub presiunea publică. De atunci, celebra prezentare de modă, cunoscută pentru spectacolele sale grandioase, nu a mai avut loc.
În prezent, brandul Victoria’s Secret își propune să revină în forță, având în vedere trei puncte cheie: diversitate, echitate și incluziune în toate aspectele afacerii, de la podium până la întregul model de afacere. Janie Schaffer, directoarea de design și creație, și Sarah Sylvester, vicepreședinte executiv al departamentului de marketing, lucrează intens la reinventarea spectacolului.
Deși data și locul noii prezentări nu au fost încă anunțate, Schaffer și Sylvester sunt optimiste și promit că noul format al show-ului va fi ceva cu totul inovator, oferind spectatorilor o experiență de neuitat. Această revenire mult-așteptată promite să redefinească standardele prezentărilor de modă și să aducă un suflu nou brandului Victoria’s Secret.
Sursa Foto Daily Front Row