Cu un an în urmă, CFR a lansat licitații pentru trei contracte de realizare a studiilor de fezabilitate (SF) privind electrificarea liniilor de cale ferată pe traseul Arad – Oradea – Satu Mare – Jibou – Dej, împărțit în trei loturi. Valoarea totală a SF-urilor era estimată la aproape 40 de milioane de lei, iar durata contractelor era de 30 de luni.
Pentru linia 328 Arad – Oradea, studiul de fezabilitate urma să acopere secțiunea Boiu (Bihor) – Oradea – Arad, cu o valoare estimată de 6 milioane de lei. Pentru linia 400 Oradea – Carei – Satu Mare, costul estimat era de 13 milioane de lei. Cu toate acestea, după anunțul din noiembrie 2023, CFR nu a mai oferit informații suplimentare despre continuarea procedurilor pentru demararea investițiilor.
Astfel, din cele trei loturi ale traseului Arad – Oradea – Satu Mare – Jibou – Dej, doar primele două au informații concrete, în timp ce lotul Satu Mare – Baia Mare – Jibou – Dej rămâne momentan la stadiul de promisiune.
Pingback:Știri din Maramureș 4 februarie 2025 - cotosra.ro | 4 februarie 2025
|